1/6/11

fifteen~~

Happy Birthday To me!!!
Wohoo, i'm fifteen now. Getting older :(

Dear Allah,
*speechless* I know I'm not a good person, but You always fill my life with Your bless. I promise I'll try to be a better person.

Dear Parents and Family,
Thanks for always support me all the time. Thanks for being my guardian, your sincere love, your bless, and for all the thing you did . I know I can't live without your love. I love you guys :)


Dear Friends,
Even though (maybe) you didn't remember my birthday, I really thank for you, being my friend, coloring my day, support me, your "madness", make me laugh or sometime cry. I love you all.


Oke bahasa Inggrisnya cukup, gue takut jadi grammar fail (emang salah kayaknya, mohon dimaklumi yaa )-,- tapi gapapalah. Pokoknya gue mau bilang makasih sama semuanya, buat apapun yang udah kalian kasih ke gue, buat kebahagiaan yang baanyaaaak, pokoknya buat apapun yang udah kalian lakuin ke gue. Mungkin gue emang gak bisa bales semuanya tapi gue akan selalu berusaha buat jadi yang terbaik buat kalian semua.


dubiduparampam
luthfia

No comments:

Post a Comment